... kurwa nie mam samochodu. Kurwa... się dorobiłem w tym życiu. Mama must be proud, itd. Oczywiście nasza-klasa must be proud also.
Ale zaraz wejdę pod prysznic i zobaczę to cudo, którym mnie natura obdarzyła i będzie OK. Mama must be proud, nasza-klasa must be proud, itd.
Będę rzygał...
wtorek, 15 stycznia 2008
Jak pomyślę, że ma skrobać szyby...
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
4 komentarze:
Ładnie masz pojechany beret z samego rana
CUDO ;]
Małe, ale cieszy... :P
hehehe rotfl samo życie, samo życie :) ... zakochałem się wczoraj ;)
No i co z tej miłości..? Sam się zakofałem... nawet dwa razy... Na szczęście z rana się wyrzygałem i mi przeszło
Prześlij komentarz