Disclaimer:

UWAGA: strona zawiera treści przeznaczone dla osób, które ukończyły 18 rok życia (sorry Michaś).

Quote of the blog:

Ludzie dzielą się na dwa rodzaje - tych, którzy wstają rano i myślą "Dzień dobry, Boże", i tych, którzy myślą "Dobry Boże, dzień".
How do you show someone you love
That they are the one
So many ways to express love
It's hard to choose just one
How you gonna do it

Chorus
Some people like to kiss, some people like to hug,
Some lesbians like eating each other's shit out of a cup
Some people say "I love you," some even shout it out
Some people puke semi-digested shit into each other's mouths

Sometimes making love's not enough,
You have to step it up
And urinating on her face
Is not enough to say "I love you"

Chorus
She's covered in vomit and human feces
That how I know that she needs me

piątek, 18 stycznia 2008

Bo zupa byla za slona...

Last man standing

W sierpniu Radziu byl nad jeziorkiem...


Na weekend - sniegu Wam zycze


Partnera do 2G1C szukam...


Różne




Dla wybrednych :P




Thank God it's Friday



Finally the weekend's come
And everything is goin' down
Nine to five and now it's time
For me to get around
Good poppin' ain't no stoppin'
everybody's in the mood

Thank God it's Friday
Party lights, Friday night feelin' right
Thank God it's Friday
Party lights, Friday night feelin' right
Throw your hands up
If you're ready to get down and jam tonight
Music's got ya jumpin'
And you're feeling not a care tonight
Keep goin' don't you stop
Just let this volume get in you
Take some time out for yourself
And let this Friday get to you
Oh God, thank you for Friday
Oh thank you heavenly Father
Oooo so many people lookin', lookin' for the spot
It lets you know it's Friday night
People swayin', music playin'
And this weekend feels so right, yeah
My sistas, enjoy your weekend
And may God bless all of you


czwartek, 17 stycznia 2008

2g1c coś dla nas

Zamawiamy :)

Ping oliwka

Fajne graffiti





List do Kubusia

Autentyczny list do Kubusia po akcji promocyjnej tego napoju: Drogi Kubusiu ! Chciałem Ci w tym liście serdecznie podziękować za te wspaniałe promocje,dzięki którym dzieci mogą się bawić wysyłając do Ciebie etykietki z soków, w zamian za co otrzymują drobne upominki. I tak kilka miesięcy temu moja córka skusiła się na Kubusiowy Plecaczek. Wszystkie pieniążki, które dostawała wydawała na te Twoje zagęszczane soczko-smrodki licząc na to, że kiedy wyśle założoną ilość etykiet otrzyma obiecany plecaczek z Twoją sympatyczną mordką. Trzeba było zobaczyć jej zawiedzioną dziesięcioletnią minkę kiedy zamiast plecaczka otrzymała w liście Przygodową Bandankę z rozbrajającym wyjaśnieniem, że plecaczki się skończyły. Tak więc puchaty skur*ysynu chciałem Ci napisać, że Je*aną przygodową Bandankę możesz sobie z całym tym twoim posranym działem marketingu wsadzić w dupę, bo nie mam szacunku dla kogoś kto oszukuje dzieci. Mam nadzieję, że spotkają cię wszelkie możliwe przykrości a najlepiej, żeby przez tysiąc i jedną noc ciebie i tego ch**a co wymyślił tę promocję rżnął Alibaba i czterdziestu nieogolonych rozbójników. Choć znając branżę reklamową obawiam się, że mogłoby to wam się spodobać. Powinieneś też zmienić imię - zamiast Kubuś - Kuba rozpruwacz (dziecięcych portfeli ). Moja córka jest zbyt młoda żeby cię pożegnać w jedyny dopuszczalny w tej sytuacji sposób... Pie**ol się Kubusiu...idziemy do Pysia Z poważaniem Były Klient

środa, 16 stycznia 2008

To jest dopiero miły akcent...

tak na koniec dnia - mily akcent...


Tadziowi się ulało 2

Tadziowi się ulało...

No i tak się kończą huligańskie imprezy...




Pare fotek/Lekka zmiana tematu











2g1c FUN

Ciągle te 2G1C albo 2G1F ... bleh, może troche naturalnej urody ;)





Ślicznotka z pierwszych 3 zdjęć to Patricia Araujo, zdobyła tytuł Shemale 2007 :D

Więcej zdjęć tych ślicznotek na : http://www.brazilianshemalesclub.com

wtorek, 15 stycznia 2008

Obejrzałem wiadmości...

...i kurwa czy wy wiecie, że Kaczyński nie jest już premierem..???!!!

Fuck... Matrix jakiś normalnie...

Panie, Panowie... Szampany czas otwierać...



Jesteśmy w google!!!

Jak mi uTorrent zamula sieć...

...to się w pale nie mieści. W uTorrentowej wiki każą wgrywać alternatywny firmware do WRT54GL (takowego rojtera używam)... Szkoda tylko, że Azureus chodzi bez szkody dla pozostałej sieci.

Jak się okazuje (sparwdziłęm to ostatnio) uTorrent potrafi ładnie zamulić również naszego kańciapowego Astera... Nie wiem co jest z tym gównem...

Mała drzemka..? Czemu nie...

Podsumowanie nie jest dostępne. Kliknij tutaj, by wyświetlić tego posta.

Fuck... Fuck... Fuck... czyli znowu się zakofałem

Podsumowanie nie jest dostępne. Kliknij tutaj, by wyświetlić tego posta.

Właśnie ukazał się nowy film z serii 2G1C...


...1 Girl 1 Pitcher... można się domyśleć motywu przewodniego...

Bash

No i jak impreza w k10?
komandosik>No jak to informatycy
ja>tzn?
komandosik>Kupilismy voodke, o nazwie voodka.pl
ja>lol czy wy nie umiecie kupic nic bez domeny?
komandosik>ale to nic, w klubie jest wifi, wzieli lapka i przegladali strone o tej voodce a ludzie z parkietu patrzyli sie jak na debili ;

db> przegladajac nasza-klasa.pl przypominaja mi sie stare dobre czasy...
xcx> no mi tez :) podstawówka, gimnazjum itd... ci wszyscy ludzie, ci znajomi :)
db> mi nie o to chodzi... ta strona dziala mi jakbym mial modem 56kbps... i pakiet 30 godzin...

anita> a Fred czym się tam zajmuje
slother> jak kazdy szanujacy sie informatyk
slother> wali w chuja

Jak pomyślę, że ma skrobać szyby...

... kurwa nie mam samochodu. Kurwa... się dorobiłem w tym życiu. Mama must be proud, itd. Oczywiście nasza-klasa must be proud also.

Ale zaraz wejdę pod prysznic i zobaczę to cudo, którym mnie natura obdarzyła i będzie OK. Mama must be proud, nasza-klasa must be proud, itd.

Będę rzygał...

Marianku... Spoznie sie jakos - mam kaca



Jak tylko uda mi sie wziąć prysznic to wychodzę. Mama must be produd, nasz-klasa.pl must be proud, ja sam must be proud.

Do zobaczenia. Mam nadzieję, że dzisiaj już w fabryce nie śmierdzi? Inaczej to ja dzisiaj pawia puszczę...

poniedziałek, 14 stycznia 2008

niedziela, 13 stycznia 2008

Kochane Google raz jeszcze...

Recently I've been listening to a lot ... And I mean A LOT... of James Blunt.

High as Fuck



Have you ever watched the sun go down and you're thinking bout' the world spinning round?
Have you ever been high as fuck?
You're in the bathroom mirror talking to yourself and you're dog is looking at you like you need help.
Have you ever been high as fuck?
Then you feel you're heart pumping really fast and you're convinced that you're gonna have a heart attack.
Have you ever been high as fuck?
You close you're eyes and you're on a chicken farm. The only problem is the chickens have human arms. You say, "That's fucked up. Why do the chickens have human arms?"
You need snacks so you walk to the corner store but you're scared because you think they will know you're high. So you walk around the block to buy some time.
Finally decide to go in the store but you're so high you don't why you're there anymore. So you just buy a pack of gum and get the hell out of there.
You're walking home and your mouth is dry. You should have bought some juice and snacks but you were too high. Thinking bout ketchup chips and for some reason the game Battleship.
You start thinking about how fun it was to play games like Battleship when you were a kid and how as we get older we forget how to play and and just to enjoy ourselves.
So you say "Guess what I am going to make up a game right now and it involves a baseball bat and a porcupine and I am going to try to kill porcupines with a baseball bat."
But then you don't know where to find a porcupine. So you go on eBay and do a search but people don't sell porcupines on the internet and you say, "You know what world? You got me cornered again.
I'm going to roll another joint."
Ever eat a whole bag of crackers that were so old that they weren't crispy anymore?
Have you ever been high as fuuuuuuuuuuuuuck?

You have nothing to loose except your heterosexuality... Being Gay Commercial

Lena raz jeszcze... raz jeszcze czegoś ewidentnie szuka...



http://www.missing-something.com

Lena - Mistrzyni Drugiego Planu

Gdzieś mi się majteczki zapodziały...

MLEKPOL - Lider Mleczarstwa









http://www.milko.com