Disclaimer:

UWAGA: strona zawiera treści przeznaczone dla osób, które ukończyły 18 rok życia (sorry Michaś).

Quote of the blog:

Ludzie dzielą się na dwa rodzaje - tych, którzy wstają rano i myślą "Dzień dobry, Boże", i tych, którzy myślą "Dobry Boże, dzień".
How do you show someone you love
That they are the one
So many ways to express love
It's hard to choose just one
How you gonna do it

Chorus
Some people like to kiss, some people like to hug,
Some lesbians like eating each other's shit out of a cup
Some people say "I love you," some even shout it out
Some people puke semi-digested shit into each other's mouths

Sometimes making love's not enough,
You have to step it up
And urinating on her face
Is not enough to say "I love you"

Chorus
She's covered in vomit and human feces
That how I know that she needs me

sobota, 12 stycznia 2008

Holy shit.

4 asses in 1 ass...

Radek w googlach :)

2G1C Ghetto Like Logo

Kermit the Frog Reacts to 2G1C

2G1C

Jest jednak nadzieja dla ludzkości...

...czyli google results 2girls1cup vs. nasza-klasa:


piątek, 11 stycznia 2008

Ghetto Nasty



Hardcore



Wstawie jeszcze raz


Parki w Koreii


ifony



A teraz sprawdźmy Trademark List Apple'a: http://www.apple.com/legal/trademark/appletmlist.html

iPhone vs iPhone


Praca w zespole czyli Team Work


















Bash...

specu> Zrobiłem imprezkę. Standard. Siedzimy sobie, nogi na stole, meczyk jakiś w telewizorze, zimne piwko w szklankach cudownie chłodzi nam gardła. W kącie na kanapie kumpel posuwa rytmicznie jakiegoś lachona. Wtem... Otwierają się drzwi i wchodzi stara
specu> 'Co ty, do cholery, robisz?? '
specu> Ja na to 'piwko piję'
specu> 'A on?'
specu> 'tez sobie piwko pije
specu> Patrząc się na park w kącie 'A ONI!!??'
specu> ' Oni? Nie, oni nie. Wylało by im się...'

Polska

Dobre dobre

  • Ty chuju jebany. (pronounced: tea who-you yeah-bunny, meaning: Good morning.)
  • Skocz mi, ty chuju. (pronounced: scotch me tea who-you, meaning: Good afternon.)
  • Chuj ci w dupę (pronounced: whoy tchea v doope, meaning: You look very good)
  • HWDP (for police, pronounced: hah voo de pe, meaning: to serve and protect)
  • Ty stara cipo! (only to ladies, pronounced tea stara chipo meaning You look so lovely today.)
  • Wypierdalaj! (pronounced: vy-peer-thala-y, meaning: Could you possibly leave this place?)
  • Ty skurwysynu! (only to guys, pronouced: tea skoor-vee-seenoo, meaning: You are my best friend!)
  • Pies cię jebał. (only to dogs, pronounced: peace see-e yee-bow, meaning: My dog likes you.)
  • Chuj ci w zęby. (pronounced: whou tchea v zen-bee, meaning: Bon appetit!)
  • Kurwa! (pronounced: koorvah, meaning: , [coma])
  • Co narobiłeś, baranie. (pronounced: czo naa-robeyesh baraneeh, meaning: I appreciate what you have done.)
  • Pierdolisz... (pronounced: peer-doll-isch meaning: I agree with you. Really!)
  • Ni chuja. (pronounced: nee whou-ya meaning: Yes I'll do what you want.)
  • Przypierdolę ci. (pronounced: pshy-peer-dolle-e tshi meaning: I take care of you)`
  • Czego, kurwa? (pronounced: che-goh koorvah, meaning What do you want?)
  • Morda, psie. (pronounced: moardah ps-ie, meaning Could you stop talking to me?)
  • Co ty kurwa pierdolisz?! (pronouced: czo tea koorvah peer-doll-isch..?!, meaning: Excuse me, what are you talking about?)

:)

A tak na miły początek dnia

czwartek, 10 stycznia 2008

A co Ty bys zrobil w takim momencie?



Po wiecej zapraszam na http://my.mmoabc.com/article/Michael/2335/What-to-do-in-moments-like-these.html?login=no

Plakaty filmów w 2008

Na stronce...

http://www.picmium.com/2008_movie_poster_gallery.htm

...możecie zobaczyć plakaty filmów, które pojawią się w tym roku. Niektóre wyglądają bardziej niż ciekawie...

Skracacz linków "ujeb.pl"

Ciekawy skracacz linków - różni się przede wszytskim tym, że prócz oryginalnej nazwy posiada możliwość wyboru skrótu :-D

Przykład - http://www.ujeb.pl/L/

Nasza cela

Byćmoże największa konkurencja dla "nasza-klasa"...

Dziewczyna Dnia z serii oliwka na całym ciele...

Ehhh…

Lingerie show

Witajcie onanizatorzy,

Znalazłem coś specjalnie dla Was. Stronka, na której możecie sobie poprzebierać babeczki w różne rodzaje bielizny...

Simply no comment

środa, 9 stycznia 2008

Wielka Polonia... Czyli googlowanie Michasia...

I weź tu wygoogluj Michasia:

O Konkursie...

A wiec tak - konkurs został zawieszony bez rozstrzygnięcia... Idąc za radą kolegów blogowiczów zawiesiłem ten post... Zdecydowanie naruszał dobre obyczaje...

Jak mi jeszcze MILF'a każecie zdjąć to się powieszę - to była próba publikacji video. Udana. Jak każecie mi to zdjąć - to w zamian opublikuje kazanie księdza Rydzyka.

Historia pewnego tatuażu...

Stary dobry MILF - czyli próba embedowania video...

From Michas with Love...

Michaś wykazał się jak zwykle swoją elokwencją!

Ortografia i kwiatki

Od dziś rozpoczynamy serię "ortografia i kwiatki".

Znajdziecie w niej ciekawe literówki (lub całe combosy) z rozmow i case notes wziete.


  1. Bardzo prosze o podanie danych dostępowych do urzadzenia ( adres IP, oraz chasło )

  2. Z naszego Labolatorium moglismy nawiązac połączenie

  3. Mozliwe jest, że ustaiwenia sieci blokują cześciowo połaczenie. bardzo rposze sprawdizć czy operator nie blukuje portów: 443 ; 60443 ( porty wykorzystywana przez QVPN ) ==> COMBO!

Dowcip dnia - z serii "informatyk"

  • Idzie sobie chlopak przez las i nagle slyszy jakis glos dobiegajacy z ziemi:
    - Hej czlowieku!
    Schylil sie, myslac, ze to jakis krasnoludek, tudziez inny elf, szuka, szuka, az w koncu znalazl - zabe. Pyta sie jej:
    - A cos ty za jedna?
    Zaba mu odpowiedziala:
    - Jestem zakleta ksiezniczka. Jesli chcesz, to mozesz mnie odczarowac. Wystarczy tylko, ze mnie pocalujesz.
    A on nic nie odrzekl, tylko usmiechnal sie, podniosl zabe i schowal do kieszeni w koszuli. Zabce jezyka w gebie zabraklo, ale w koncu ochlonela i dalej kusila z kieszeni biednego chlopca:
    - Jesli mnie odczarujesz to... to.. to bedziesz mogl robic przez tydzien co zechcesz! - obiecala zabka.
    Chlopak ponownie nic nie odrzekl. Wyjal tylko zabke z kieszeni, usmiechnal sie, schowal do kieszeni i poszedl dalej. Zabka juz nieco przyzwyczajona po pierwszym szoku ochlonela troche szybciej. Po chwili
    znow odzywa sie do niego w te slowa:
    - Jesli mnie odczarujesz, to bedziesz mogl przez miesiac robic ze mna co zechcesz! - widac zdesperowana byla biedaczka...
    A biedne, kuszone chlopcze nic... Wyjal tylko zabe z kieszeni, usmiechnal sie, schowal do kieszeni i poszedl dalej. Zabka na to wziela sie na odwage (byla wszak bardzo przyzwoita i dobrze wychowana
    ksiezniczka) i powiedziala:
    - Jesli mnie odczarujesz, to bedziesz mogl przez rok robic ze mna co zechcesz!
    A chlopiec tylko wyjal zabe z kieszeni, usmiechnal sie, schowal do kieszeni i poszedl dalej. Zabka juz calkowicie zrozpaczona, bez nadziei na zdjecie klatwy, rozplakala sie pytajac:
    - Sluchaj... powiedz mi, czemu ty taki dziwny jestes? Moglbys przez rok robic ze mna co zechcesz, a ty nic...
    Na to on wreszcie zareagowal. Wyjal zabke z kieszeni i odpowiedzial jej:
    - Widzisz malutka... Ja jestem informatykiem... nie wiem na co mi dziewczyna... Zreszta co ja bym z nia robil... A taka gadajaca zabka to fajna rzecz i koledzy beda zazdroscic.


  • Co powiedzial Bog po stworzeniu pierwszego Murzyna? - O kurwa! Spalilem go.

  • Dlaczego kobiety maja mniejsze stopy niz mezczyzni? Sprawila to ewolucja, zeby mogly stac blizej zlewozmywaka.

  • Czy wiecie, ze maluch jest tak samo bezpieczny jak Volvo? Strefa zgniotu konczy sie na silniku.

How to... ukryta "przeglądarka" ;-)

Podsumowanie nie jest dostępne. Kliknij tutaj, by wyświetlić tego posta.

RIP/always remember

Dla tych co odeszli








From Yogi with Love

From: Yogi
Sent: Wednesday, January 09, 2008 1:02 PM
To: Linksajs Team
Subject: Wanna Love You All Like Them Love Each Other

No Panowie! Blog zaczyna żyć!!!

Panowie!


Blog zaczyna ożywać! Piszcie, komentujcie, twórzcie, narzekajcie!

Niech rozgorzeje zacięta dyskusja niczym w sejmie!


What we got here...

Poczynania DJ RJ-45

Tym razem jeden z naszych kolegów przeszedł samego siebie.
Niczym Zamoyski wychylił z rozporka "swój róg bawoli, długi,
centkowany, kręty jak wąż boa".





....



Głupoty

OLA Panowie,

Fajnie, że powstał taki blog bedzie tu można zamieszczać rózne głupoty, moje propozycje
  • śmieszne rozmowy z klientami (np. Jedi będzie troszke tego:))

  • fotki(nie tylko dziewczyny, ale także coś w stylu mobloga mam nadzieje ze pojawi sie tu link do niego)

  • Spam tez będzie mile widziany :)
Tyle co mi przychodzi do głowy, a na początek coś odemnie






Dziewczyna Dnia z serii 'może jabłuszko?'...

Smacznego :)

/RJ-45

Siema

Panie i Panowie,

Alkohol nie pomógł mi dzisiaj usnąć (tak jak to czyni zazwyczaj... chuj na nikogo i na nic już liczyć nie można), dziewczyny z odlotów jakieś takie same takie i mi się znudziły, i ogólnie taka noc bezsenna... Chciałem coś dodać na Maryoush'owego mobloga - ale kur...cze jakoś ten jebany telefon nie chce mi wysyłać maili! Więc wpadłem na pomysł, że moglibyśmy mieć bloga nie do końca mobilnego - ale raczej takiego bardziej tradycyjnego, gdzie można jakieś fajne zdjęcie porno laski umieścić w dobrej jakości/rozdzielczości... i generalnie normalnego wiecie...
No i go założyłem...
I skoro jeden (jedna) z drugim czytacie tego posta - to znaczy, że dostaliście moje zaproszenie...

Sprawa wygląda w ten sposób:

  • blog ten nie jest wyświetlany na liście blogów Bloggera
  • nie można go też znaleźć poprzez google
  • ale mimo wszystko jest otwarty dla większego ogółu... Jeżeli tylko byście uważali to za konieczne/potrzebne to można ograniczyć listę osób, które mają do niego dostęp - ale oznacza to, że każdy z Was musiałby mieć założone konto na google (gmail)... od Was to zależy...
Jak publikować..?
  • komentarze i inne takie tam pierdoły - prosto jak drut i nie chce mi sie Wam tego tłumaczyć...
  • posty - mail na adres radekjablonski.linksajs@blogger.com (załączniki typu porno fotki do 10 MB)
  • najprościej byłoby jakby każdy kto ma konto na gmail'u przesłał mi swój adres - wtedy wpiszę taka osobę na listę autorów... i wtedy będzie mogła ona publikować posty z poziomu www
Co publikować..?
  • cokolwiek
Proszę sie jednak zapoznać z kilkoma prostymi zasadami, które pozwoliłem sobie ułożyć dla tego bloga - patrz dół strony...

Nie przedłużając... bo dziewczynę dnia bym chciał zamieścić...

/RJ-45